مقالات مقالات .

مقالات

بهترین جراح داخلی در تهران

ن حساب این پزشکان و متخصصین زیر نه تنها بهترین جراح لاغری نیستند بلکه کلا نباید به آن ها جراح لاغری بگوییم.

یک جراح لاغری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

داشتن تخصص باریاتریک و جراحی لاغری
هیچ پزشکی نمی‌تواند ادعا کند بهترین جراح لاغری در تهران یا هر شهر دیگری است در حالی که تخصص باریاتریک و جراحی لاغری را نداشته باشد. اصلا اولین شرط اینکه یک پزشک را جراح لاغری بنامیم داشتن مدرک و تخصص باریاتریک و لاغری است.

تجربه در جراحی لاغری
شاید مدرک و تخصص، لزومی ترین ویژگی یک جراح چاقی خوب باشد، اما برای اینکه بهترین جراح لاغری در تهران باشید، تخصص کافی نیست. چراکه تفاوت های بسیار زیادی بین افراد باتجربه و بی تجربه وجود دارد. شما خودتان قضاوت کنید، بین یک جراح جوان که به تازگی مطبش را راه اندازی کرده و یک جراح با تجربه بیش از ۱۰ سال کدامیک می تواند بهترین جراح لاغری در تهران یا هر شهر دیگر باشد؟

تسلط به تمام روش های لاغری
به کسانی که با کمک جراحی وزن از دست می دهند، می گویند شما عمل جراحی لاغری انجام داده اید. همین باعث می شود افراد دیگر تصور کنند ما فقط و فقط یک نوع عمل جراحی داریم که منجر به لاغری می شود. تعداد زیادی تکنیک و روش جراحی برای لاغری وجود دارد که هر کدام مهارت خاصی نیاز دارند و به روش های خاصی منجر به لاغری می شوند. تعداد روش های لاغری ۵ تا ۱۰ روش است که در میان مردم شناخته شده هستند.

روش های جراحی داخلی مثل عمل اسلیو معده، جراحی بای پس معده، پلیسه معده، مینی بای پس معده، بای پس روده، ساسی بای پس و باندینگ و …هستند که بهترین جراح لاغری در تهران باید به آن تسلط داشته باشد.

داشتن طلاحیت مدیریت کلینیک
اینجا منظور ما از مدیر بودن، کنترل شرایط اتاق عمل و پروسه جراحی است. یک دکتر جراح چاقی باید با اطمینان و تسلط کافی عمل جراحی را پیش ببرد تا همه چیز بدون خطر و در شرایطی ایمن انجام شود. همچنین جراحی که تسلط کافی در جریان عمل داشته باشد در زمان بروز عوارض و موارد ناخواسته به خوبی از سلامت و جان بیمارش محافظت می کند.

بالا بودن تعداد عمل های موفق
فرض کنیم بهترین جراح لاغری در تهران را برای خودتان انتخاب کرده باشید، شما باید بعد از عمل نیز به تمام توصیه‌های او عمل کنید، آنوقت بدون هیچ عارضه خاصی وزن از دست می دهید. این یعنی درصد موفقیت عمل لاغری زیاد است. عمل اسلیو از همه روش ها بی خطرتر بوده و درصد موفقیت بالاتری دارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۹:۱۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)